Beautiful Me

The Disclaimer






I LOVE YOU
MUHAMMAD NOOR FIRDAUS BIN NORHAM YOU ARE MY FIRST, MY LAST, AND MY EVERYTHING :')


Hye peeps :) , im Nadhirah , im childish ,18years old :)) stay muar johor, but im gonna be nice if you be nice with me , im easy going kiddo , so just be cool with me ♥ .03071995, thats my birthday , . so , rajin2 la bce

Travel This Site



The Cbox Song

Friends































All rights reserved ® Nadhirah


Kepala serabut :'/


Sunday 22 September 2013 03:29 0 Atashinci(s)




Assalammualaikum!!! wow2 dah lama sehhh aku tak update blog nie hahahahha...maklum lah sekarang nie n tak sbelajar empat nak update2 nie hahahahah..ah tapi harinie aku tak tau nape rajin sangat nak update,,,dah lah assigment belambak,langsung tak sentuh sehhh hahahahha...series malas n serabut kepala aku nie hmmmm :'/

Aku tak tahu lah nak cite macam mana.series kepala serabut pkikir nie n blah-blah haishhhh hmmmm.sini je lah tempat aku nak luahkan perasan aku nie hmmm . series aku dah give up gile ,penat,sakit hati n dah tak kuat dengan permainan nie lah..nape die buat aku macam nie??? nape die tak boleh terima aku seadanya hmmm..aku dah cakap kalau kau tak leh terima aku,kau lepaskan je aku,,walaupun hati aku sakit ,ade kau kesah???xde kan..so kau lepas kan je..tak lah serabutkan kepala kau hmmm.

Final exam dah nak dekat,kau tolong lah jgn serabut kan kepala aku,aku takot x leh pikir ape2 hmmmm..ko leh sayang 2 pmpuan,tapi aku tak boleh terima.kau pergi jelah ngan ex kau,aku sanggup lepas kan kau demi kebahagiaan kau,,,janji kau happy.aku dah tak sanggup dah asik di sakitkan je,aku ade perasaan.

Kau nak mesej ex kau???aku kasi,walaupun hati aku nie cemburu gile babeng tapi aku tahan je,aku nak mesej ex aku tapi tak sampai hati sebab aku nak jage hati kau.tapi kau???ade jage hati aku??mcm aku nie kau pijak-pijak je,,tapi aku still bersabar...aku sayang kau weiii hmm..hati aku takkan berubah Hmmm .

Aku kuat pun sebab ade orang bagi aku semangat..adq eiyka.ct maisarah n adq suha selalu bagi aku semangat..die lah selalu paham perasaan aku,aku harap kite tak berpisah...Hmmm sekarang nie terpulang pada kau.kalau kau sayang aku,kau akan cari aku.kau nak aku lepaskan kau,aku saanggup demi kebahagiaan kau Hmmm :'/ Saya rela melepaskan awak demi kebahagiaan awak, demi melihat awak tersenyum :') maaf saya bukan yang terbaik utk awak :')