Beautiful Me

The Disclaimer






I LOVE YOU
MUHAMMAD NOOR FIRDAUS BIN NORHAM YOU ARE MY FIRST, MY LAST, AND MY EVERYTHING :')


Hye peeps :) , im Nadhirah , im childish ,18years old :)) stay muar johor, but im gonna be nice if you be nice with me , im easy going kiddo , so just be cool with me ♥ .03071995, thats my birthday , . so , rajin2 la bce

Travel This Site



The Cbox Song

Friends































All rights reserved ® Nadhirah


Hati sakit


Friday 3 January 2014 23:37 0 Atashinci(s)



Hai, Assalamualaikum. HikHik. Rindu gila lah kat awak blog hihihi. I'm back . yeahhh!!!  sorry dah lama tak update blog , maklum lah orang busy stdy Hahahahaaha. Memandangkan dapat balik muar nie aku update lah blog , klu tak balik muar memang tak lah nak update blog nie sebab kan dekat sana memang ada assigment jer -_- Hahahahaaha Muuuuahhhh!!!tengok muka kita makin tembam kan2??hahaha kesah pulak janji sihat krik2 hahahahaha


Berbalik kepada tajuk atas tu Hmmmm sejak dua,tiga ,empat ,lima n belah2 nie hati aku nie sakit sangat-sangat.Aku pun x tau lah  kenapa aku jadi macam nie.hati aku nie rasa keliru sangat.mungkin Allah nak uji hati aku yang tak berapa nak kuat nie :'( tapi aku terima semua nie Hmmm :')


Hati aku nie rasa macam malas nak bercinta n berharap kat sape2 tapi kenapa Allah bagi rasa sayang aku kat seseorang yang pernah aku anggap kawan??tertanya-tanya soalan nie Hmmm Ya Allah kuatkan hati hamba mu nie ya Allah Hmmm :'(


Hati aku sangat-sangat keliru hanya Allah tau.kalau aku cite semua pasal die memang tak jadi ape la.biar lah aku pendamkan selama-lamanya.aku cuba untuk kuat kan hati yang x bape nak kuat nie.selama nie cinta aku dipermainkan jer,aku macam orang bodoh untuk memaafkan je sampai kan sekarang dah penat bercinta tapi Allah bagi perasaan sayang aku nie  dekat seseorang yang aku anggap  kawan dulu haishhh Hmmm serabut sangat-sangat kepala aku nie Hurmmmm